Technische Ondersteuning

Deze pagina is ontworpen om u te helpen als u problemen heeft in het gebruik van de Tuin Planner op uw computer. Wij verzoeken u vriendelijke de stappen te volgen in de volgorde waarin ze worden voorgesteld. Als u nog steeds problemen heeft, of u heeft graag persoonlijk antwoord, dan kunt u het formulier onder aan deze pagina gebruiken. We zullen er alles aan doen om u te helpen.

Type problemen en oplossingen

Zodat wij kunnen zien wat u al heeft geprobeerd is het handig als u het hokje afvinkt voor elke stap die u heeft genomen:

Problemen met Inloggen

Heeft u gecontroleerd of uw wachtwoord correct is door uw e-mail in te vullen in de Tuin Planner login box en te klikken op ‘Wachtwoord vergeten?’ zodat een herinnerings-mail verzonden wordt?

Problemen bij het opstarten van de Tuin Planner

Heeft u uw Tijdelijke Internet Bestanden verwijderd?

  • Internet Explorer 9 en hoger: Klik op het Tandwiel icoon rechtsboven, selecteer Internet Opties > klik op Verwijderen (onder Browsegeschiedenis), selecteer ‘Tijdelijke Internet Bestanden’ en klik op Verwijderen. Het is ook de moeite waard om te checken of de Active X filtering uit staat – klik op het Tandwiel icoon rechtsboven, selecteer het Veiligheid menu en controleer of de Active X filtering niet aan staat.
  • Internet Explorer 8: Klik op Extra > Internet Opties > klik op Verwijderen (onder Browsegeschiedenis), controleer vervolgens of de ‘Tijdelijke Internet Bestanden’ zijn geselecteerd en klik Verwijder.
  • Internet Explorer 7: Klik op Extra > Internet Opties> klik op Verwijderen (onder Browsegeschiedenis), klik achtereenvolgens op Bestanden Verwijderen en Ja.
  • Internet Explorer 6: Klik op Extra > Internet Opties> klik op Bestanden Verwijderen, selecteer ‘Alle offline inhoud verwijderen’ en klik OK.
  • Firefox: Selecteer Extra > Recente Geschiedenis Wissen, stel ‘te wissen tijdsperiode’ in op ‘Alles’, controleer vervolgens of ‘Cache’ is geselecteerd in het Details vak en klik Nu Wissen.
  • Safari: Gebruik de toetsencombinatie Alt-Appeltje-E (Mac) of Ctrl-Alt-E (PC), klik vervolgens op Legen.
  • Google Chrome: Klik op het Chrome Menu > Extra > Browsegegevens Wissen, selecteer het vakje ‘Het cachegeheugen leegmaken’ en klik ‘Browsegegevens Wissen’.

Heeft u alle vensters van uw browser afgesloten en de browser opnieuw gestart? Voor de zekerheid kunt u uw computer ook opnieuw starten.
Heeft u geprobeerd om de Tuin Planner in hetzelfde browser venster te openen? Klik hier om de Tuinplanner in dit browser venster te openen.
Heeft u geprobeerd om een andere Internet browser te gebruiken? U kunt bijvoorbeeld de gratis Firefox browser installeren van www.mozilla.com, probeer vervolgens om mijnstadstuin.nl hierin te openen.

Verzoek om hulp

Wij vragen u om bovenstaande vakjes af te vinken om aan te geven welke stappen u geprobeerd heeft en geef ons vervolgens zoveel mogelijk informatie.

Naam:  
E-mail Adres:    
Computer Besturingssysteem:
Internet Connection Type:
Internet Browser:
Beschrijf het probleem en wat heb je al geprobeerd (waaronder Elke fout kan berichten die u hebt ontvangen). Het geven van de datum en de tijd zal ons helpen traceren Eventuele foutmelding.
Datum en tijd:
Probleem:
Kijken of we u kunnen bellen om te helpen bij het oplossen van dit probleem (indien gecontroleerd Gelieve vul informatie hieronder).
Het zal nuttig zijn als u toegang tot de telefoon in de buurt van uw computer.
Telefoonnummer
(en land):
Tijd om te bellen: